Blogurile pe care le urmaresc

Pentru că și pe blogul cu care am debutat în virtual urmăresc „ce le place altora”, la rubrica cu același titlu, adaug și aici câteva zone de inspirație în rubrica „și alții fac la fel” din care mărturisesc sincer că uneori am luat ideile prezentate ca fiind aplicabile fără modificări. Sunt idei nemaipomenite, cu siguranță firești în funcție de tematica școlară, însă atât de firești încât ar fi păcat să nu fie share-uite. Cei prezentați se bucură de satisfacțiile locului de muncă, imprimă spațiului stilul pedagogic personal, și eu voi face acest lucru și cu siguranță se va observa, nu se manifestă modest în a arăta cum lucrează și nu se zgârcesc în a împărtăși cu alții toate ideile bune pe care le au în lucrul cu copiii. Și dacă tot am ajuns aici, pot spune că știu eu câteva persoane, dacă le-aș număra s-ar aduna destule, care simt că ceea ce fac e mult prea inspirat pentru a împărtăși ideea. Greșit! Cu cât împărtășesc mai mult, cu atât au mai mulți copii de câștigat. Menirea învățământului, după părerea mea, nu este elogiul profesorului, ci lauda cu performanța elevului.
 
Iar cei pe care îi alătur blogului meu doresc mai mult decât putem înțelege să arate ce fac bun, nobil, inspirat, educativ, creativ, afectiv.
 
Cu Giliola de la Children Tour colaborez pentru organizarea activităților extracurriculare, de la Ioana Găzdac am învățat într-o tabără Jocuri pentru copii mari si mici, pe Mihaela de la Springfield Center o urmăresc și aici și pe rețelele de socializare, mărturisirea colegei mele pictor scenograf este Pictez cum simt, iar o tehnică art & craft se găsește sub Pasiuni. Celelalte bloguri apațin lumii largi, cu vederi moderne, cu suflet mare, cu inițiative de lăudat. Spor la inspirat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu